mandag den 18. juni 2012

101 par dejlige hyggesokker

Nu har jeg pakket 101 par dejlige sokker i en stor kasse, som bliver sendt i morgen til Julemærkehjemmet Fjordmark!

Hold da op, hvor er det skønne sokker, store og små, herresokker, børnesokker, hjemmeskoagtige sokker, finske sokker... alle er dejlige.

Lodtrækningen følges ikke med afsendelsen, men der kom jo mange lige op til lodtrækningen 1. juni, og så kom der 34 par for nogle dage siden, som er med i næste lodtrækning, de bliver sendt med nu.

Det bliver nok først efter sommerferien, at sokkerne kommer i brug, men det er rart at vide, at de er der, hvor der bliver brug for dem.

Tak til alle strikkerne - jeg håber, I vil fortsætte.

Det er endnu ikke lykkedes mig at få en ny sponsor til næste lodtrækning, men det skal nok komme.

Hvis I strikker i sommerferien, er I velkomne til at sende dem til mig, jeg er hjemme det meste af sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar