lørdag den 11. december 2021

90 par sokker til Fjordmark

 Forstander Lasse Balsgaard har hentet 90 par sokker til børnene på Julemærkehjemmet Fjordmark.

På grund af den høje fragt/porto samt benzinpriser - og helt aktuelt coronakrisen, hvor jeg ikke har kunne aflevere sokker, vil jeg ændre på gruppen!

Jeg har tænkt meget over det, og da jeg tror, at gruppen kan blive meget mere synlig, så vi kan få mange flere med til at strikke sokker til børnene på Julemærkehjemmet, vil gruppen fremover blive en Facebook gruppe!

Det vil spare den dobbelte porto, hvis strikkerne sender sokker direkte til Fjordmark i Kollund, i stedet for at sende dem til mig! Og vi vil undgå, at sokkerne hober sig op hos mig, fordi jeg enten skal sende dem eller køre med dem.

Forstander Lasse glædede sig til at give børnene de flotte, varme sokker, og iflg. ham er børnene meget glade for sokkerne, så jeg håber, at I bliver ved med at strikke!!!

Jeg skriver mere, når gruppen er oprettet med oplysninger, så I kan være med til at bruge den.

I denne omgang er de 90 par sokker strikket af:

42 par sokker strikket af Jonna og Birte i Hovedgaard


 Britta Rasmussen, Jyderup har strikket 14 par sokker

 

Jytte Rasmussen, Værløse, har strikket 34 par sokker



Ingen kommentarer:

Send en kommentar