onsdag den 15. december 2021

Nu er vi på Facebook

 Som jeg har varslet har jeg nu lavet en ny gruppe på Facebook - med samme navn: "Projekt hyggesokker til børn på julemærkehjem". HER

Du kan melde dig ind i gruppe, det vil alle kunne i starten, indtil jeg lukker gruppen for at undgå SPAM!

Jeg lukker ikke denne gruppe foreløbig, og du kan jo stadig kontakte mig på mail hanne@kludekoner.dk

Jeg håber meget, at I trofaste, der hele tiden har strikket dejlige / fine / sjove sokker, vil fortsætte! Hvis der bliver flere sokker, end Fjormark kan bruge, vil jeg lave en aftale med andre julemærkehjem - og melde det ud.

Jeg er begyndt at invitere strikkere, jeg kender, og jeg håber, at vi bliver flere hen ad vejen.

Hvis I ikke selv kan lægge billeder på, så send billederne til mig, så lægger jeg dem på.

Sokkerne sendes fremover direkte til: 

Julemærkehjemmet Fjordmark

Fjordvejen 20

6340 Kollund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar